Followers

Sunday, January 18, 2015

Cuaca sejuk dan kiamat? mungkinkah?

Assalamualaikum... Dah lama dah penulis xbuka blog n buat entry.. Ok hari ni penulis jumpa org tgh gadoh² pasal kiamat.. Ada yg kata kiamat sudah dekat. Ada yg kata yg jangan memandai² kata kiamat dekat abb nabi pon xtahu kiamat bila.. Ok xpayah nak gaduh ok... Semua jawapan korang tu betul... Kiamat sudah dekat sbb kiamat pasti berlaku dan xtahu bila je ok.. Xde lagi waktu pundur balik ke belakang.. Bila waktu kedepan tu makna nya kiamat semakin dekat dr hari ke hari.... Ok... Nabi pon xtahu bila kiamat... Pon betul jugak sbb hanya Allah yg mengetahui... Tadi tanda² dah ada mcm nabi bgtaw dlm hadis beliau.. Cuba korang google tanda² kecil dan besar kiamat.

Yang penting setakat mana kita beriman kepada 6 perkara dan mematuhi syarat² rukun islam 5 perkara... Sbb korang gaduh benda yg benar tetapi tidak dlm menerima pendapat.. Kisah ini lah terjadinya pelbagai pegangan seperti wahabi dan lain²...  Jadi kita ubahlah pemikiran kita supaya balik kepada yg asal ye kawan².. Xpayah gaduh².. Benda leh setel kita setel je.... Xleh terima pendapat kita senyap.. Senyap itu lebih baik...

Sekian...
There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...