Followers

Sunday, March 27, 2011

Satria Aku...

Hari ini aku dah habiskan duit aku sebanyak RM 165.00 sbb dia punya wiring sportlight ngan signal aku down. Pada asalnyer 2 benda tu je la,pastu godek tu sikit godek ni sikit dah jadi 95 ringgit. pastu aku pulak wat gila pasang ngan piping air filter dah tambah lagi 50 hinggit...Aircond ngan panel lamp aku plak prob. dah kena godek lagi, buat suma dah ok, lampu aku prob. Last sekali cina tu cakap wiring aku ada prob, sebab dulu auto aku g wat manual. Aku cakap xkisah la, janji ekon ngan lampu aku jalan balik. yang tu aku datang dengan xrosak so korang kena betulkan balik. so dia wat la dengan sungguh2 sebab aku dah bengang kan. Last2 jadi suma sekali dan masalah aku selesai. Dalam perjalanan pulak tadi, lampu spotlight aku xnyala balik...bengang betui. bila aku check memang wiring aku problem, nak betulkan wiring balik dalam 100++ jugak. Malas la aku nak betulkan..esk aku modified je la pape yang patut dekat kedai saberi Mok.Adoiyaiiii...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...