Followers

Friday, November 7, 2014

Vin Diesel Vs Kaishuhaikal ??

Har har har..
Ni la kerja aku bila xder kerja... xpenting sgt pon cuma saja-saja mencuba... syok juge..
Korang Jangan ingt amran hanya meninggalkan seorang budak je dalam multimedia, aku dah mula menjinakkan diri dengan multimedia... Aku akan cuba bongkarkan rahsia amran yang begitu cepat kesana kemari... Jom kita lihat... kekeke

Ni gambar asal ...


Ni gambar asal vin diesel ...


Digabungkan dengan mamat poyo umpama amran ni maka ni lah hasilnya


 Haaa ni lah gaya amran fans yang femes tu...

Thursday, November 6, 2014

Penafian atau Kebenaran ??



Meh penulis dedahkan satu rahsia...
kita selaku manusia perlukan maklumat...
maklumat itu mesti yang betul...
Jadi dimana kah kita mesti mendapatkan maklumat yang betul itu?

Jawapannya adalah : Dikedai Kopi

Reason :
Bila kita di kedai kopi, kita akan bercerita, dan orang yang bercerita itu pula akan cakap, " tidak... yang sebenarnya .... " kemudian org yang seterusnya akan berkata " bukan mcm tu... Sebenarnya ... " seterusnya akan berkata " Kalau ikotkan yang sebenarnya " ... dan seterusnya sampailah semua orang balik... So kat kedai kopi semuanya adalah cerita benar dan bohong... sebab pencerita akan menceritakan yang sebenar dan dinafikan oleh pihak seterusnya...
Jadi, kebenarannya?


Wednesday, April 16, 2014

Kolam Ikan

Erm... Dah lama tidak bermain dengan laman blog ni... Kenapa penulis dah lama xmain yer... Sbb penulis lepas ddk di perak ni banyak project yang penulis buat. Ok lah... Salah satu project yang penulis buat sekarang adalah project kolam ikan murah. Memula penulis beli la pasu dengan air terjun bajet kurang 2 ratus... Dapat la air terjun berlatarkan kebanggaan perak iaitu labu sayung... Memula penulis masukkan ikan mcm koi tetapi malangnya semua mati... Termasuklah ikan bandaran ... Penulis pon kompius mcm ne ikan bandaran yg hebat tu buleh jugak mati... What the fish... Penulis xputus asa... Beli ikan gapi... Erm lompat pulak... Dari 10 tinggal 2... Penulis xpuas hati... Jadi penulis pergi beli lagi... 10 ekor 6 jantan 4 betina... Sebab 2 yang tingai tu semua betina... So dpt la 3 pengantin baru... Penulis tny tuan kedai tu, kenapa ikan gapi lompat? Jawapan dia mudah... Ni mesti sbb pakai air terjun tinggi kan... Bubble kuat... Klu xkuat dia xkan lompat... Erm... Penulis terus balik rumah dah sumpah air terjun tu jadi pendek hahaha... Amik kaw... Lihat la gambar ini...::::

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...