Followers

Wednesday, August 8, 2012

Rindu Saat Dahulu...

Aku sebenarnya rindukan saat dahulu... tapi sayang kan saat tu xdapat kembali... Benar kata tetua Kura-Kura dalam kung fu Panda.....:~>>

Yesterday is History
Tomorrow is Mystery
But Today is a Gift that way we call it "present"

Nak atau tidak aku sebenarnya kena tempuhi segala yang berlaku... Sekiranya apa yang kita lakukan itu betul then betul la tu... Jgn nak dgr sgt ckp orang-orang yang xtahu apa-apa itu... jgn jadi mcm kisah bapa, anak dan keldai... Sekiranya perkara yang kita lakukan itu bersebab dan munasabah kemudian dibilas dengan alasan yang kukuh maka "just do it" kata iklan NIKE... erm.. mcm tu lah... Apa kaitan dengan kisah aku?? Entah.. aku menulis bukan kerna NAMA... so aku tulis je la pape yang terbuku dalam hati.... Ada motif atau tidak itu tidak jadi hal sbb ini blog aku kan... nk bermotif haa buat blog sendri ek... Assalamulaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...