Followers

Monday, August 26, 2019

Perjalanan As Motovlogger

Assalamualaikum...
Bertemu lagi kali ni dalam teratak Kaishuhaikal @lebih dikenali as PaktuaDCM di youtube Channel. Kenapa orang panggil Pak Tua ? Erm.. yang tu xpenting sangat kot, nama jer... ada kisah dia.. nnt lah aku cerita di lain entry... 

Kali ni aku nak mencerita kan perjalanan aku as a Motovlogger x bertauliah ni... Aku mulakan diri aku sebagai motovlogger atau aktif as motovlogger ni dalam masa setahun ni kot.. kalau xsilap lah. Sebelum ni aku buka youtube channel aku untuk aku simpan kenangan aku bermain gitar bersama teman-teman aku. Nak tgk ? haaa.. tgk kat sini >>>








Haaa... ini lah antara yang aku ngan member-member aku dulu cover... tapi sekarang x lagi dah... Diorang pon sekarang dah xterlibat dalam musik ni semua tinggal aku ngan qimie ja... biasa lah kan dalam sebuah band sampai satu masa akan berpecah juga kan... bukan gaduh tetapi dia hilang dengan sendiri.. Aku ngan qimie masih bergiat lagi dalam aktiviti music nih bersama Enco busker tetapi kami tidak selalu rakam. Jadi aku xde lah masukkan dalam youtube nih dah.

Lagi pon Enco busker nih semua geng-geng pro yang main.. aku tak dapat polo sangat cara diorang men sebab aku noob lagi dalam bidang music nih. Rasa diri nih kerdil jika nak banding dengan diorang. Bila diorang men aku lebih seronok nak dengar dari nak main hahaha...

ni gambar latest event Busker di Desa Chemor Makmur Fasa 2 & Sahabat DCMF2 >>>









Jadi inilah channel youtube aku pada awal pembikinan channel aku... kemudian aku membeli kuda liar aku sekitar 2 tahun lepas. Fzian's, itu nama aku berikan pada kuda liar aku nih... ada yang panggil Fauziah, ada yang panggil Fazura, tapi aku gelar kuda liar aku Fzian's. Ni gambar Fzian's aku ni pada 2 tahun lepas... Lepas aku beli terus upgrade atau modi bodypart aku sebab nak ke terengganu punya pasal ... Gathering Fz dan R15 pada masa tu... 


Gambar ni diambil sekitar Lembah Kuala Kangsar


Bersama kawan rapat aku Mr. Qimie Scada


Ni lah rupa motor aku 2 tahun lepas... lepas 2 tahun pon macam ni juga rupenyer... hahahaha

OKeylah... aku ingt setakat ini sahaja dulu aku menulis pasal aku dan dengan permulaan kisah motovlogger... nnt aku update lagi tentang video-video yang aku buat lepas aku bergiat as motovlogger ... hehehehe... adios... 

Subscribe Gais Youtube Channel aku :






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...