Followers

Friday, November 7, 2014

Vin Diesel Vs Kaishuhaikal ??

Har har har..
Ni la kerja aku bila xder kerja... xpenting sgt pon cuma saja-saja mencuba... syok juge..
Korang Jangan ingt amran hanya meninggalkan seorang budak je dalam multimedia, aku dah mula menjinakkan diri dengan multimedia... Aku akan cuba bongkarkan rahsia amran yang begitu cepat kesana kemari... Jom kita lihat... kekeke

Ni gambar asal ...


Ni gambar asal vin diesel ...


Digabungkan dengan mamat poyo umpama amran ni maka ni lah hasilnya


 Haaa ni lah gaya amran fans yang femes tu...

2 comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...