Followers

Monday, March 15, 2010

Sebenarnya aku teringin sgt nak memiliki sebuah kereta control mcm nih...adapeluang men mcm tu kan bes...xsakitkan hati sapa2, dapat ramai kawan2, sekarang nih aku xramai kawan2 yang ada kawan-kawan sekerja dan kawan2 yang dok jauh2..yang payah nak juper... ada kawan2 belajar jugak tapi kawan untuk bermain2? Lihat lah betapa seronoknya mereka bermain dibawah... bila aku boleh jadi seperti mereka.....entahlah??????



seronokkan memiliki kereta control mcm tuh...tapi aku xkan berpeluang memiliki benda mcm tuh lagi, dengan gaji cukup mkn baik aku simpan untuk aku balik melihat anak dan isteri aku yang tercinta....beri mereka mkn dan pakai secukupnya...cukuplah untuk aku menyimpan angan2 dengan melihat video clip ini...ini dah cukup untuk memuaskan hati.hehehe

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...