Followers

Sunday, June 20, 2010

Mentor 4....

Aku malas nak komen lebih2 pasal mentor 4 ni, tetapi apa yang menarik minat aku ari ni adalah lagu yang dibawa oleh Mohd dan Ziana Zain. Dia telah mengimbau kembali cerita-cerita lama yang aku minat. Maria Mariana, aku minat gila kat awie time tu. Apa-apa pon ni lirik lagu maria mariana..korang nak layan layan la ek.. Apa2 komen korang tingai jerk kat situ aku terima jerk suma komen korang. Adios....

Kejujuran hati mu oh... Maria
Melambangkan agungnya seorang wanita
Mencurah kasih
Menabur sayang
Tiada meniti batasan

Di sebalik naluri Mariana
Yang memendam cemburu dan curiga
Walaupun kasih amat mendalam
Hatinya masih jua resah

Maria oh Mariana
Kekalutan masih jua melanda
Walaupun jiwa masih serupa
Di manakah nanti penghujungnya

Maria oh Mariana
Jalinan kasih dua jiwa
Bila gelora ribut kan reda
Bersama tabah menghadapinya

Di suatu hari
Jalanan hidup ini
Akan haluannya sendiri
Di situ nanti kan abadi
Cinta kekal untuk selamanya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...