Followers

Sunday, February 20, 2011

Aku semakin xfaham..

Terus teerang aku cakap...aku semakin xfaham dengan dunia permotoran...aku semakin rasa betapa kerdilnya aku setelah join MYSAT dan KYCC. Dulu aku rasa aku dah pandai pasal keta ni...tapi hari ni, bila dah makin ramai bergaul makin kerdil diri aku rasanya..bila diorang cerita pasal TURBO kancil TD04 somethings ataupon RHF4 dah aku semakin xfaham...

Apa yang aku tahu, TD04 adalah turbine yang dicipta oleh Greddy yang mana telah dimodifieds daripada Mitsubishi turbo, sebab tu TD04-15C dan TD05-16G digunapakai oleh enjin mitsubishi. Manakala RHF4 diguna pakai oleh subaru impreza... namun performance antara TD04 dan RHF4 adalah lebih kurang sama cuma lihat bagaimana anda setting enjin anda...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...