Followers

Saturday, February 11, 2012

Tujuan Blogging??

Apa sebenar tujuan aku berblogging?? Popular? Popular dalam dunia blog, Perlu kah? Ramai Follower? Yup 2-3 hari ni itu yg aku buru... tapi hari ini aku terpikir, untuk apa?? Yang aku tahu, blog tempat aku menulis ketika aku boring...hal aku, kerja aku, apa2 yg nk dikongsi, hal anak aku, mcm2 la... so wat pe aku nk follower ramai2... Sbb dengki? Yup ada sikit.. bila tgk orang punya follower hampir 50,000 orang ko.... sapa xdengki... Tapi tu effort dia, dia deserve la untuk dapat... Aku?... aku menulis pown malas..isi xde so jgn angan-angan untuk itu... ko buat je sesuka hati ko tp jgn sakitkan hati orang lain... Be happy...


\(*-*)/ = happy mcm teruterubozu aku ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...