Followers

Wednesday, September 7, 2011

Barang Kemas??


Bila korang tgk gambar ni siapa yang korang akan nampak?? Tokei Emas? Perompak? Penyamun? Peragut? atau Perempuan? Serius bagi aku, aku nampak perempuan klu aku tgk gambar ni... Percaya atau tidak... sebenarnya tidak hanya perempuan sahaja yang berminat dengan barang kemas... Lepas aku ponteng satu kursus jabatan aku (lupa sebenarnya nak pergi kursus tu), kawan aku berkata dekat aku... "aku ingt Pompuan je suka kat barang kemas, Lelaki sebenarnya lebih suka dan bahagia klu dapat barang kemas.. untung kita jadi lelakikan?"... Korang faham? xfaham pown xpe.. dah faham senyap2 jew...hehehe..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...