Followers

Wednesday, September 14, 2011

Tukar style Penulisan

Dah lama aku xbergiat aktif dalam berblogging ni.. Kenapa? sbb aku xrasa xsemeriah dulu dah.. dulu sewaktu aku masih newbie dalam berblogging, aku nampak kemeriah yang mana senior akan mempromote newbie dalam blog diorang, tp aku xnampak dah benda tu sekarang, masing-masing akan bercerita dalam blog sendiri.. Ini just pendapat aku, sbb aku sendiri pown mcm tu.. skunk aku nak tukar style aku berblogging. aku nak cuba hidupkan dunia blog ini balik mcm aku rasa dulu-dulu... aku akan baca artikel korang sambil blogwalking, jejak tgk la klu aku rajin aku tinggal la ..klu x, x la..  pastu yg mana aku seronok aku baca.. aku akan ambil link artikel tu.. aku review sedikit, pastu aku masukkan link korang.. Orang akan ckp, "heh.. follower ko pown xramai.. berlagak otai kew".. aku sebenarnya bukan nak berlagak, aku nak memeriahkan suasana blog ikot cara aku... Aku rasa seronok cara dulu-dulu, sebenarnya semakin ramai blogger, semakin xterbaca... so bek dengan cara ini, aku leh baca artikel korang.. nk aku soh aku g melawat? boleh jerk.. senang je cara.. datang blog aku, tinggal jejak dekat komen, pasal artikel korang - link korang.. aku melawat, aku review pasal cite korang tu... pastu aku promote link korang.. dekat blog ni.. klu boleh korang tinggal jejak dekat FB aku terus lagi bes.. senang aku nk tgk.. korang search la Khairil Mysat. invite friends - pm aku dan mention as blogger senang nk buat list friends. Harap apa yg aku rencana ni jadi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...