Followers

Friday, September 9, 2011

Rumah Gangster


Pada seketika waktu..aiman sedang bermain-main sambil meniru aksi KL gangster sensorang diri sewaktu adiknya sedang nyenyak tido... Kemudian berlaku la insiden ini :-

Mak : aiman ! Diam la . Adik tengah tido nie !

Aiman : lu kasi gua mati dulu lah bru gua diam !

Ayah : aiman ! Nie mak kamu tau tak !

Aiman : sekarang gua x kira lu mak long ka ,mak ngah ka , ni rumah gua pegang !



Tak lama kemudian,adik bangun dari tido...



Aiman : mainan ni abang punya lah , bak sini mainan abang !

Adik : abang x abang ! sape kacau aku pecah !

(pastu mak menyampuk)

Mak :Hey!!!Kalau aku sembelih ko 18 bru ko tau tentang penyesalan tau x??!!!
 
p/s : Nak terpengaruh pown agak2 la.. mcm ne la anak xikot.. mak nyer pown sama naik...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...