Followers

Wednesday, November 10, 2010

Cipta Award untuk blogger...

Memula aku bercadang untuk membuat satu award kepada semua yang sedang melawat laman blog aku yang entah ape-ape ini, sedang aku mereka-reka Blog Award ini tetiba aku terputus idea. Aku xtaw nak letak pe dah dekat Award ini.  Lama gak aku termenung memikirkan pe yang patut aku letak last-last aku pendamkan dahulu award ini setakat ini dahulu dan aku akan "release" kan award ini pada jangka masa terdekat nanti. Bukan pe, nak bg dekat orang biarlah cantik kan. Apa-apa pon si Dhani ko cubalah reka untuk aku satu Blog Award ini. Ko kan banyak idea and design yang cantik. Aku pon nak buat jugak bebila aku ada masa terluang nanti. Sekarang ini aku agak sibuk sikit nak melatih bebudak Chess yang akan bertanding di Shah Alam raya ke-2 nanti. Bukan aku yang latih tetapi aku cuma nak bermain dan beri sedikit tekanan kepada pemain chess wakil cawangan kelantan ini. Aku pandai ke? Hehehe xpandai tapi boleh la beri sedikit cabaran kat diorang. K la nantikan la kemunculan award ini nanti kalau aku rajin touch up nanti. InsyaAllah jangka masa terdekat.

1 comment:

  1. ni hajar asmidar... ingat lagi dok? sini kena blok... please bg no phone kat hajar. nak call.mesej kat email asmidar_uitm@yahoo.com. add hajar kat facebook tau.email yang sama.nama pon guna hajar asmidar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...