Followers

Sunday, November 7, 2010

Setem-setem lama...

Salam kepada semua pembaca...
Aku terlebih dahulu aku meminta maaf kepada semua pembaca yang mengikuti kisah aku ini...bukan apa exam so sibuk la sikit.... Ari ni aku terpanggil untuk berkongsi pasal setem-setem lama. Aku tadi pergi ke sebuah pejabat pos Kota Bharu tepi ASNB. Aku xtaw la nama dia pe kawasan tu. yang pasti pejabat tu ada tanda WAWASAN 2020. Betul-betul depan Nagoya Testil Kota Bharu...aku pon dengan wife aku masuk dalam nak bayar bil letrik....2098 la pulak nombor aku... sekarang baru 2092.... Tgh aku dok penin2 kat situ tetiba aku terlihat dekat dinding papan kenyataan ada la 4 keping setem lama di letakkan disitu sebagai pameran. Dulu aku berminat jugak dengan setem ni sekarang dah bosan dah men stem so malas la skunk.

Berikut adalah gambar-gambar setem yang sempat aku rakam... maaf la 2 keping je sempat aku amik sebab ada makcik yang menghalang pandangan aku dari amik gambar dan satu lagi ada mamat muda koboi melayu yang begitu bangang memakai mcm tu pon halang aku jugak. aku bengang ngan mamat tu sbb dah la pemakaian mcm tu, jalan pon gaya ala-ala samseng jalanan pon ada. K la korang layan la gambar yang ada ni....Salam


 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...