Followers

Monday, April 4, 2011

Aku semakin xfaham...

assalamualaikum....
Aku jadi semakin xfaham dengan dunia blog ni sebenarnya... Apakah tujuan ia? dulu ada blog jew, skunk ada vlog... lepas tu follower semakin ramai..bagus la tu kan sebab ada kemajuan, tapi aku ada dengan satu vlog dari Cik epal 06 pasal blog pompuan vs blog lelaki... Blog pompuan byak bercerita pasal cinta itu yg cepat dapat perhatian... Blog lelaki plak byk bercerita pasal gajet dan hal2 yg dah ada dalam akhbar...betul kew? Mcm ne dengan Ben Ashaari lak? Sbb dia hensome kew? Atau sbb dia punya entri bagus2...
Aku xkisah pown popular ke xpopular dalam dunia blog ni, blog ni aku wujudkan untuk dunia aku..dan aku rela berkongsi dengan orang yg ingin berkongsi...xjeles kew orang punya follower riban-riban ko 20-30 orang jew.. Jawapan aku : "Gila ko xjeles...jeles woo...tapi aku suka orang follow aku ikhlas untuk berkawan dengan aku".. aku juga akan follow orang yang aku suka untuk berkawan dengan diorang..biasanya aku suka tgk entri diorang.... Lambat la ko femes dalam dunia blog ni...Lantak la lambat ke cepat ke femes, aku bukan nak femes dari dunia blog ni..aku nak berkawan dalam dunia blog ni...Tentang entri aku yang serabai..aah memang serabai pown sbb aku masih mencari gaya yang seswai dengan diri aku.. masih mencuba dan masih belajar dari orang-orang lama... Sekiranya kamu ingin mengetahui akan sesuatu maka bergaul lah dengan golongan-golongan yang mengetahuinya..so sekarang aku nak berkawan dengan kawan-kawan blogger itu jew...pasal femes tu letak la tepi dulu...fokus kepada tujuan asal blogging melainkan blog untuk femes...xleh wat apa ar..
Ok la..ngantuk ah..assalamualaikum....
Blog pasal anak aku : http://nuraliahaisyah.blogspot.com/
Blog pasal club Kelantan Youth Car Club (KYCC) : http://kelantanyouthcarclub.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...