Followers

Saturday, October 30, 2010

GTA San Andreas

Korang pernah main x, GTA san andreas? aku ari ni nak bercerita ngan korang pasal ni. games ini klu aku xsilap diharamkan di Singapore. Games ni mmg ganas gila. Dulu aku xminat men games nih. tetapi 2-3 minggu lepas aku main games ni. Best la jugak...cuma mission dia ada sikit susah bila men ngan comp. muungkin aku beginer bagi permainan ni, tapi cukup berhantu la permainan ni. Aku leh stay sampai kul 3 pagi men benda ni...aku nak berkongsi cheat code untuk pc games for GTA SA. Tapi nanti la kot...haa aku bg yang penting dulu ok x? Untuk create maximum muscle - buffmeup
maximum health - baguvix
maximum bullet - fullclip
maximum sex appeal - helloladies
bigfoot car - monstermash
sheild, health & money - hesoyam
Ok la kot....nanti aku bagi lagi la ek klu aku juper lagi aku kongsi dengan korang lagi ek...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...