Followers

Tuesday, December 28, 2010

500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN ( 2)

 500 BLOG MENCARI HARTA KARUN : SOALAN ( 2)








soalan 1


http://potpetpotpetcoretcoret.blogspot.com +http://piqasweety.blogspot.com = http://www.jzbusinessworld.com

70 + 104 = 174

234 - http://masammaniskelat.blogspot.com = Mat Gebu ,

234- 215 = 19

renjerkabloi / http://nohfee.blogspot.com = ?
jawapan : http://anisfarhanaaliman.blogspot.com/

485/5 = 97


SOALAN ( 2b )

Berdasarkan blog ini , http://familymoza.blogspot.com
" Berapa banyak 'handmade wallet' yang telah mama jahit setakat ini. "

Ntah dia xleh nak kira dah....

http://familymoza.blogspot.com/ wrote :

Tak jugak jadi jeruk. Teka apa kah itu? Okey. Korang dah nampak kan? Tak payah teka-teka...hihi... Dah tak tau hasil yang ke berapa. Tak terkira. Tapi dah lama mama buat ni. Seminggu atau dua minggu lepas. Lupa lagi. Amnesia.



Pendapat :
Pada pendapat saya la, segment ini amat mencabar sikit, bagi yang xfaham pe yang dia nak memang la xdapat nak jawab...Abg Ben punya idea amat menarik kerana siapa yang sangka senarai itu yang jadi jawapan bagi semua soalan setakat ini. Selain itu ia juga dapat menguji minda aku yang dah berkarat ini. Kira seronok jugak la bila dah dapat jawab. Pakai nombor ye tambah sana sini bahagi bagai untuk dapat jawapan. Pergh...seronok². Solaan dua ini kira payah jugak la. Ni pon dah xtaw senarai no berapa dah ni. Tahniah la abg ben sbb dah buat aku penin-penin lalat dekat sini. Abih aku kerah rakan sekerja aku untuk pikir En.Ben punya soalan huhuhu.

2 comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...