Followers

Monday, December 27, 2010

Permintaan seorang Blogger

Hari ini aku ingin memenuhi permintaan seorang blogger untuk add dia punya link kedalam blog aku. So aku memperkenankan permintaan beliau... Animator : Ideas of Animation. Aku sebenarnya xfaham sgt dengan blog dia sbb english. maklumlah Aku ni belajar english tinggi, bila aku cakap je english semua orang xfaham (berterabur la maksudnya). Tapi apa yang pasti aku amati kebanyakan entri dia berkisarkan karektor animasi tersohor didunia. So siapa yang berminat boleh la  click di sini >> http://ideasofanimation.blogspot.com/

aku nak masukkan dia punya header tetapi sayang xde la plak header dia... So kepada yang berminat dengan animasi sila la ke tempat beliau ek.

3 comments:

  1. aku pun kalu tulis english org x faham..bhs tinggi sangat,,hahaa

    ReplyDelete
  2. got ur blog from BA...
    jejak ditinggalkan agar mudah untuk dijejaki...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...