Followers

Sunday, December 26, 2010

500 Blogs

"500 Blog"...itu la segmen yang Ben Ashaari senaraikan dalam blog dia yang terbaru, Aku sebenarnya teruja bila tgk blog en Ben ni...dah la rajin update pastu ramai lak tu masuk blog dia...aku sendiri pon follow gak blog dia... Segmen ni aku try la masuk juga kot2 boleh sertai acara harta karun....Ok la en Ben...klu rajin baca la kat bawah ni...

Siapa Aku?
Aku ini seorang blogger yang baru nak belajar dan sekarang tgh dok karut pasal macam-macam dalam dunia blog ini...dikenali sebagai kaishuhaikal di dalam dunia maya ini dan sekarang tgh berjinak juga dengan business pasta cookies maker, juga secara maya... Selain itu aku juga seorang juruteknik komputer yang xberapa pandai repair...menjahanamkan komputer aku expert...hahaha...nak kenal dengan lebih lanjut haa.... baca blog aku dan klu boleh follow la sekali...

Apa Tujuan Aku jadi Blogger...?
Sebenarnya aku ini suka menulis, suka berkongsi dengan orang tetapi bakat xde. Ingat dulu nak jadi novelis tapi sbb bakat xde so pendam sorang2...lepas tu skunk men2 la menulis dalam blog,sekadar suka2 asalnyer tetapi sekarang seronok pulak...so stay la dalam blogspot ni sampai sekarang...nak cerita pasal tujuan blog ni panjang sgt la...klu nak taw jugak click kat sini >> http://kaishuhaikal.blogspot.com/search/label/Multiply

Ok la...arap2 blog ini tersenarai dalam 500 Blog Ben Ashaari ni...Kepada pembaca yang nak sertai juga click la sini >> 500 Blog Ben Ashaari


1 comment:

  1. mamat pun dh join..
    salam perkenalan dari mamat..
    jangan lupa follow aw..nnti sedih mamat..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...