Followers

Wednesday, May 30, 2012

Laman Blog bagi Peserta kursus pembinaan blog di UiTM Kelantan


Erm.. Alhamdulillah dipagi ini ramai peserta kursus dapat membina blog mereka sendiri dan diharapkan kehadiran mereka akan menceriakan lagi dunia blog kita dihari ini. Ada blog yang biasa-biasa, ada blog yang power walau baru semalam mereka belajar dalam membina dan menghidupkan dunia blog... Bagaimana dengan penulis??

Blog penulis adalah blog yang biasa-biasa sahaja, tidaklah hebat dan terkenal didalam dunia blog, namun bak kata Ben Ashaari yang juga salah seorang follow yang ke-96 penulis kalau xsilap, "Dunia Blog adalah dunia yang untuk berkongsi apa sahaja, bukan untuk popular." Penulis setuju dengan pendapat ini kerana untuk popular jadilah artis @ ahli ulama seperti Ustaz Azhar Idrus (walaupun setengah orang mengecam dan tidak mengiktiraf UAI sebagai ustaz).

Sebelum penulis mengarut tidak tentu pasal dengan lebih jauh, mari kita lihat ahli-ahli baru para blogger yang baru membuat blog masing-masing semalam. SAKSIKANLAHHHHH:


Kepada yang tiada nama itu jangan berkecil hati kerana laman blog anda tiada dalam senarai penulis pada waktu ini... Sekiranya ingin memasukkan laman anda didalam blog ini maka bolehlah hubungi penulis dan penulis akan update kan didalam laman blog penulis nanti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...