Followers

Saturday, May 15, 2010

M'sia Tumbang Lagi di Tangan China

Assalamualaikum semua...Hari ini kita telah dikejutkan lagi dengan berita piala Thomas dimana malaysia diganyang secukupnya oleh China dengan 3-0. LinDan bertemu Datuk Lee Chong Wei adalah merupakan sebuah pertarungan menarik bagi saya walaupun nampak Datuk Lee Chong Wei agak sedikit lembut didalam permainan. Saya yakin Datuk telah memberikan segala yang terbaik dalam pertarungan Piala Thomas ini.
Kepada semua squad malaysia, saya berharap akan terus berlatih dan jangan berputus asa dengan kekalahan seperti ini. Anggaplah dia sebagai satu pengalaman dan pengajaran dan gunalah dia untuk mengubah diri sendiri sehingga berjaya. Jangan terlalu senang dengan apa yang ada dan hendaklah berusaha dari semasa ke semasa.
Bagi pemain yang agak panas baran, kita kena terima apa yang penonton katakan dan ambillah ia sebagai teladan dan pembakar semangat kita. Klu rasa tekanan seperti itu pon tidak dapat ditangani dengan baik maka sebenarnya kita sebenarnya tidak mempunyai kekuatan mental yang cemerlang. Ubahlah demi sesuatu yang lebih baik...
Wassalam...
Khairil_157

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...