Followers

Monday, May 24, 2010

Teka-Teki di Pagi hari

Hari ini tetiba aku rasa nak menguji semua pemikiran blogger yang datang melawat blog aku ini... Aku hanya igin menguji secara ringkas dan hanya sekadar hiburan dipagi hari ini...
Soalan nyer adalah berbunyi :
1. Mengapa Anjing biasanya apabila berlari dia akan melihat ke belakang ?

2.Dimanakah tempat yang anda akan bertemu Jumaat dahulu baru Khamis?

Jawapan Anda bolehlah ditulis di bahagian komen di bawah ini... Dan jawapan akan diberi nanti...

10 comments:

  1. 1. coz anjing 2 xde side mirror!!kahkahkah..

    2.aku da lupe..hehehhehe:)

    ReplyDelete
  2. alamak..aku lupe nk taruk name aku..ANIANAZ

    ReplyDelete
  3. eh tu baru satu jawab anne..ada dua soalan tuh

    ReplyDelete
  4. Anjing pun takut kena langgar keta, sbb tu paling ke belakang

    ReplyDelete
  5. Salah tu...yang anjing tu dah betui dah tu..sbb anjing xde side mirror.. no 2 tu xde orang jawab lagi nih...

    ReplyDelete
  6. budak nakal salah ar..dalam calender kita jupe khamis dulu baru jumaat. Ni Jumaat dulu baru khamis nih.

    ReplyDelete
  7. 1.anjing x de side mirror(cermin sisi)
    2.tgh pikir jwpn die:P:P:P

    ReplyDelete
  8. jwpn no 2...
    KAMUS laaaaaaa....
    kan a,b,c,d,e,f,g,h,i,jumaat,khamis....

    ReplyDelete
  9. itulah jawapan yang kita cari Tahniah kepada Alia Nabilah...

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...