Followers

Tuesday, April 20, 2010

Kisah di Hari Selasa...20/04/10

Hari ini nasib aku baik dan juga tidak baik. Diawal pagi mak aku kejut bgn untuk pergi kerja, aku mcm biasa bgn subuh 6.30pg dan kemudian tdo balik samapi 7.15pg baru bersiap untuk bekerja. Aku masuk office kul 8.30pg. Malangnya hari ini aku dikejutkan oleh mak aku katanya kereta aku dah pancit. huhuhu. Aku bergegas bgn capai tuala dan turun kebawah melihat kereta kesayangan aku tuh. xpancit tapi angin kureng. Aku perati tgk kat tyr kereta aku tuh tetiba ternampak ada kesan terkopek sedikit dekat tayar tuh. aku amik keputusan untuk pergi ke kedai tayar. Aku menelefon member aku Tok SioK ckp aku pergi keje lambat sikit. Aku start keta aku tuh dan memulakan perjalanan dengan bacaan Bismillah didahulukan.

Dalam perjalanan aku berhenti seketika mengisi minyak dan angin taya aku tuh. Lepas tuh tetiba ada polis memperlahan kereta aku kerana untuk memberi laluan kepada Mercedes sapa xtau. Rupanya itu polis excort.Aku apa lagi erus memecut laju ar meng"excort"kan diorang lak ehehe. Sampai jer aku kat Labok ada lagi polis beramai-ramai membuat sekatan. Aku tempoh jer la nak tgk samada keta aku lepas ker x. Rupanya balai polis Labok buat perasmian la. HAAHAHA. aku ni jer yang penakut takut kantoi keta aku tuh.

Erm aku masih lagi meneruskan perjalanan samapi ke JPJ Labok dan sekali lagi sekatan diadakan. Aku berkata dalam hati rajin betui diorg ni kan? Aku sekali lagi memberanikan diri aku teruskan perjalanan dengan harapan diorg wat derk jer ngan keta aku. Fuhh...memang diorg wat derk jer pon. Aku cukup lega dan yakin bahawa aku akan lepas setiap roadblock lepas nih. Keta aku lepas modified. hehehe

Tapi xmau la yakin sgt kang diorg wat gila kang sakit kito sumo nih haa. Apa2 hal aku nak berterima kasih la dengan Polis dan JPJ sebab membenarkan aku untuk melepaskan diri aku. Terima Kasih sekali lagi Adios.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...