Followers

Tuesday, April 20, 2010

Nur Aliah Aisyah...Selasa 20 April 2010

Alhamdulillah, bersyukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah kurnianya berjaya juga aku menyiapkan video bercukur anak aku, Nur Aliah Aisyah...Duration bagi vdeo tersebut mencapai selama 15 minit dan Untuk santapan koran suma aku pra-tontonkan video ini selama 3 minit dah la ek. korang aku rasa bukan nak tgk sgt pon. Bila xder korang mulai la tny kenapa xmasukkan video dah masukkan bukan korang tgk pon kan?? Apa-apa hal pon aku dah sediakan pra-tonton nih. Korang tgk la klu berminat. X berminat, korang tgk video len la ek. aku pon ada masukkan video slash in japan pada bulan 3 lepas n drift keta kontrol awal bulan 4 kot. apa-apa pon mohon maaf andai ada salah silap kata dan perbuatan. Adios Amigos.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...