Followers

Wednesday, April 21, 2010

Permintaan...21/04/2010

Hari ini aku baru chatting dengan seorang kawan lama..Fae diberi nama, dia baru sahaja bertunang pada 15/03/2010 dengan seorang yang baik lagi budiman diberi nama Fahmi. Aku xkenal pon sebenarnya mamat nih,tetapi sbb dia bertunang dengan kawan baik aku so dia patut baik la kan. Klu kita xkenal org so xleh ar bersangka buruk dengan orang sebenarnya,kena bersangka baik dulu...baru org baik ngan kita. Fae ni sebenarnya tidak dapat hadir ke kenduri kawen aku pada 19/03/09 ari tuh. Dah setahun lebih dah la aku kawen.Dia meminta untuk aku masukkan gambar perkahwinan aku dengan isteri aku yang amat aku sayangi Shuhaida Bt Mohamed a.k.a (shu,ayu). So aku memperkenankan permintaan beliau dan memasukkan gambar perkahwinan aku ini dibawah petikan misteri daripada kedai gambar di Kuala Kangsar,Perak dan juga anak sepupu aku ini Mohd Nizam Nasir. Aku cukup berpuas hati dengan tangkapan gambar beliau... Terima Kasih Nizam Muahhhhhahahaha......
:::::::::::::::::::::::::::::::::::





Ni la cameraman aku yang aku maksudkan...cian dia tgh tidoq letih amik gambaq aku jadi raja sehari...terima kasih Nizam sbb sanggup mai dan amik gambar aku nih..

To Nizam : Aku masukkan gambar hang tgh tidoq xpa la kot noh hehehe...


Ini antara sentuhan misteri anak sepupu aku si Nizam tuh.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::








Ni gambar time aku akad nikah...hehehe


:::::::::::::::::::::::::::::::::::









Ni sanding kat sg.siput Hasil seni anak spupu aku


:::::::::::::::::::::::::::::::::::






Gambar bersanding di Kelantan.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::


Gambar sanding aku kat kelantan nih,sebenarnya adik aku amik dengan camera digital jer. bukan anak spupu aku tu yang amik...so kualiti dia xsama la. Yang atas tu anak spupu aku yang amik, aku masuk sikit jer sbb nak upload lambat ar. Tgk la apa yang ada je la ek.

Ok sekian dari aku untuk ari ni Adios Bye-bye dan Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...