Followers

Wednesday, April 28, 2010

Hari ini...Kumpulan Drift AD terbentuk...

Assalamulaikum dan salam sejahtera suma...
Aku baru ada mood nak mencoret sedikit pasal DUNIA DRIFT ni... Ari ini aku dengan jayanya telah gagal kali kedua dengan percubaan Drift untuk RC Car aku tu...Korang dah tgk gambar kan....Klu xtgk lagi kereta aku tu aku cadangkan korang tgk la kat Kategori RC car drifter tu...Korang layan kat situ..Ari ni aku terpanggil untuk menceritakan tentang Kumpulan "AD Drift". Ada 3 ahli setakat ni untuk berperang dengan Machang Drift.Aku joint diorang gak la walaupon aku ni bukan la dari Kumpulan AD...Aku arap si saljuhumairah baca cerita nih. Biar dia kecut perut sikit dengan kumpulan ni...
Korang mesti tgh pening-pening sapa la saljuhumairah ni kan...dia ni men blog mcm aku jugak.dia lagi lama men blog dari aku. Korang nak tau korang kena cari sendiri sbb entry dia ada dengan aku korang kena rajin klik je. nanti korang tau la sapa dia..
Xyah la cite pasal si salju salji tu...aku nak cite pasal Kump AD drift king ni... Ari ni tugas aku dan Hamidi kena pergi cari kereta Drift 3 biji...Dah aku ngan Hamidi kena pergi cari. So tgh sembang ngan brader tu...sekali frequency yang ada cuma 35 dan 40 Mhz. Aku dah pakai 40 Mhz. So ingtnye nak cari yang berbeza-beza. Sekali xder la. Bincang-bincang ngan Hamidi dan Izwadi (ikot telefon),so kami amik la satu 40 Mhz lagi dua 35Mhz. Sbb klu nak lawan dengan si Machang drift kena guna 2 keta jer la. Klu dia 40Mhz kami 35Mhz..Mcm2 ner diorang mesti kami tewaskan.
Haa..Ni la si Hamidi yang tgh bersemangat waja mencari kereta kumpulan nih.Sekali beli 3 sekaligus..Bukan takat tu je siap cari RC Car Shell baru tu..Dapat la Subaru Biru dekat dia hahaha. Sipekerja kedai tu pening dengan permintaan kitaorang nak frequency berbeza.ko tgk si penjual tu mcm tengah pikir sesuatu kan? Si Hamidi ni pulak dah tgk aku la plak time aku nak amik gambar kedai tu..pening kepala la tu..Sbb hajat xkesampaian..tgk muka dah kelakar aku pon snap jer la.
Aku pulak disebabkan aku suka amik gambar sekarang ni so aku snap je la sesuka hati aku dulu.Ni la hasil dia kat bawah ni:::::
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Hamidi setelah berjaya ambil keretanya...


Yang tak tahan nyer dia terus mintak Penjual tu modifieds kereta dia ntah buat pe xtau adjusting chamber...alignment dan lain-lain (contoh::Hamidi siap mengepau berbayar dengan penjual tu untuk tukar shell Subarunya)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Sekarang mari kita lihat wajah-wajah Kumpulan AD Drift nih. Si hawari telah jayanye menjahanamkan keretanya supaya menjadi kuning. Lagi real.Ni keta aku tu mcm buruk jerk nak bawa,segan la plak. Esk aku bawa kereta aku tu.Lawan diorang dulu hehehe.

Ni adalah Izwadi a.k.a Sulong Botak...siap jeling lagi bila dah dapat keta hehehe

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Yang ni pulak si hawari dengan Hamidi tgh mengodek2 kereta baru diorang

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


Yang lain2 korang tengok la sendri ek...aku nak kemas barang balik perak ni.Yang itam tu si Hawari biru 5 tu Hamidi dan biru 78 tu Izwadi.Ok la chow....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...