Followers

Tuesday, May 25, 2010

Keris Hitam Bersepuh Emas


Korang pernah ingat x cerita Keris Hitam Bersepuh Emas ni. Hero dia Eman Manan, Ebby Yus dan ramai lagi...Semalam aku bercerita dengan member² aku pasal cerita pendekar yang pernah menggemparkan Drama Tanah Air kita. So aku search la dalam youtube jupe la cerita ni. Yang xsyoknyer cerita pasal Keris Hitam Bersepuh Emas ni hanya sedikit jer dalam Youtube tu. Aku amat berharap cerita itu dapat ditayangkan oleh TV Tanah Air Kita kerana klu xsilap aku la cerita ini sekali tayang jer dalam TV.

Ada satu lagi cerita yang best dalam cerita Pendekar ni...iaitu Cerita Pendekar Kundur... Itu pon best gak, senasib dengan cerita Keris Hitam Bersepuh Emas yang mana ceritanya hanay ditayangkan sekali sahaja dan terus senyap hingga sekarang. Klu la ada staff TV 1, 2, 3, 7, 9 yang baca artikel ni mintak la korang "suggest"kan kepada penerbit supaya menayangkan kembali cerita ini. Aku yakin dan pasti hits korang akan naik gila² sbb cerita ni sudah terbukti akan kehebatan dan best nye.

Sapa² yang bersetuju atau tidak bersetuju atau ingin menambah cerita yang telah hilang ditelan dek zaman tu sila la tinggalkan komen anda okesh... Adios.

9 comments:

  1. erm..ada gak yang bersetuju dengan aku ni...tetapi sayang tiada wakil dari TV Tanah air yang baca artikel nih dan mengusulkan kepada penerbit mereka. KEPADA ANONYMOUS, NYATAKAN NAMA ANDA UTK LEBIH BEST BERCERITA TERIMA KASIH

    ReplyDelete
  2. sudah lama aku menunggu tayangan utk kali yg keduanya di kaca tv..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Sudah ditayangkan kembali.

    ReplyDelete
  4. setuju, lagi satu cerita semutar hitam, best jugak tu.

    ReplyDelete
  5. Tv1...tp jam 3 pg..search dlm youtube..ada

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...