Followers

Tuesday, May 18, 2010

WASIAT JAGA LEMBU...


Sebelum nih aku telah diwasiatkan untuk jaga lembu nih dari seorang kenalan rapat aku yang sudi mengaja aku men blog aku iaitu si c-ken yang telah tag aku, terima kasih la kerana sudi memberi peluang pada aku untuk dikenali oleh kekawan ko dan mewasiat aku seekor lembu untuk dijaga.
Memandangkan aku ni seorang yang sibuk dengan men blog dan keje-keje aku diopis dan juga dengan men bola FIFA 09,Pingpong dan jaga anak aku selama keluarga mak nya sembuh seperti biasa akibat dari masalah kesihatan aku nak mewarisi lah kepada 5 ahli bloggers si lembu aku ni:
1.)Si Salju Humairah - Sifu aku sekarang untuk menaikkan aku punya blog. Idea cukup bernas. Cuma aku je xsempat nak buat lagi, maklum lah aku ni kan sibuk hehehe.
2.)Al-TukeTaip - Seorang blogger yang cukup aku kenali dan rapat dengan aku, sayang dia kurang aktif dengan blognya hahaha. Jgn marah ar tuke taip...nanti kena jual mesin taip.
3.)SeriBahasa - sambil mengilhamkan bahasa² lama dan gurindam indah, jaga la lembu ni sama ye seri...
4.)Mashimoro - aku memilih dia sbb ketika aku wat entry nih dia yang last tingai kan shout msg pada aku...so aku memilih dia sebagai pewaris lembu aku yang diturunkan oleh kawan aku tadi.
5.)Ben Ashaari - Seorang Blogger yang aku kenal melalui saljuhumairah...aku masukkan sekali sebagai pewaris aku hahaha...kan dah kena, walaupun dia xkenal aku ni, tetapi aku kenal dia kekeke dari jauh..maaf la en ben sbb kena jaga lembu nih..terima la sekadar hiburan di waktu petang hahaha..

So kepada yang terpilih untuk menjaga lembu beta ni, sila jaga lelok tau. Kepada yang xterpilih tu xper nanti korang ada peluang lagi...Byk lagi haiwan yang aku nak let go nih.. K la selamat petang dan selamat berhibur

Daripada Khairil_157
MYSAT

6 comments:

  1. haiya...wa sudah kena tag...
    wokeh...nanti gua kasi mandi itu lembu hari2....

    ReplyDelete
  2. Hehehe..haa bagus³ sbb wa skunk nih bz gila nih...jaga lelok tau

    ReplyDelete
  3. hissh..hisssh...bulan lalu masok tiga ekor, ni sekor lagi nak simpan dalam kandang kaya la..seri kali ni.

    ReplyDelete
  4. ops..seri! Lembu ni bukan tok dijual sebab ni lembu wasiat nih...Seri diwasiatkan jaga jer lembu ni...klu dapat anak lembu kang leh ar nak jual pon.kekeke

    ReplyDelete
  5. banyak cantik suruh aku jaga lembu....huh!

    ReplyDelete
  6. ok la tuh...sib bek aku soh jaga lembu klu aku soh jaga beruk karim kang baru padan muka ko hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...