Followers

Friday, June 1, 2012

AKHIRNYA??

Assalamualaikum...
AKHIRNYA??....
Apanya yang akhirnya ye? Klu kawan-kawan tgk entry yang lepas penulis ada bercerita tentang membuat banner bagi blog penulis sendiri kan? Ada 2 jenis gambar yang penulis letak disitu dan akhirnya kedua-dua dipilih hehehe... Penulis membuat sedikit perubahan pada gambar kedua dengan mengambil ukuran asas pada gambar ke-2 dan membuat kembali gambar pertama dengan sedikit perubahan dengan menggunakan photoshop. Alhamdulillah dengan berkat kesabaran, penulis berjaya menghasilkan banner seperti ini : 


Yup banner ini mungkin tidak secantik blogger-blogger lain dan tidak secanggih mereka, namun penulis berbangga dengan rekaan penulis ini kerana ini adalah hasil dari kerja keras penulis dalam menyiapkan banner blog ini. Terima kasih yang memberi bantuan pandangan didalam komen blog dan juga didalam Facebook dan juga yang direct terus kepada penulis sendiri. Jasa dan pandangan anda tidak akan saya lupakan sampai bila-bila.


3 comments:

  1. smart jugak tu :)
    blog syiera, sume syiera yang godek2, yang penting rasa puas tgok hasil sendiri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya..sy xreti sgt nk godek2, tahu benda pe patut letak, apa yg seswai ke xseswai sbb sy je tegar dan yg suka blogging dekat umah dan office ni.. yang lain xde la tegar sgt..huhu..

      Delete
    2. tak ape :)
      syiera pun tak reti mane.. google je itu ini :)
      sayang blog :)
      hahaha~

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...