Followers

Tuesday, October 19, 2010

"Anugerah Blogger harapan" untuk semua blogger yang melawat aku...

Aku nak ucapkan ribuan terima kasih la pada balqis kerana telah menganugerahkan award yang ke-2 untuk aku. Anugerah blogger harapan? hahaha men blog pon sebulan sekali je mcm ne la leh dapat anugerah blogger harapan ni ye...tapi terima kasih la kerana menyokong aku seorang blogger yang merapu....terima kasih.



soalan nape korang suka balqis?
sebab entry die semuanya sempoi2..hehe~~

Reaksi korang lepas dapat award ni..
senyumm..sampai ke telinga..sila lah percaya~

Tag 15 kawan@blogger yang laen
nak tag semua blogger boleh..coz semua adalah blogger harapan malaysia..waahh!!
2 insan yang lain dari blogspot aku nak tag (blogger dari multiply) :
atikah site dan taman anak mak

so..siapa yang masuk blog nie sila lah ambil ye..jangan segan2..semua blogger adalah yang terbaik!

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...