Followers

Friday, October 8, 2010

Bosan...

Aku hari sebenarnya excited gila nak present, aku datang ke sekolah dengan tidak menjamah sebarang makanan dan minuman dan memandangkan aku tidak sempat mencetak scheme presentation maka aku pergi mencetak scheme of presentation sebanyak 9 keping bagi semua group. Korang taw apa dah jadi selepas itu, 9 keping xcukup sehingga aku memberikan scheme tu kepada group lain. Bila aku punya xde, maka aku kena lah cetak kembali...Opis pulak tutup...nak tunggu diorang kena tunggu sampai kul 10 lebih pagi. Dah aku kena tunggu dulu. Bila dah siap print semua dah menyerahkan kepada mereka semua, eh aku kena tunggu turn pulak untuk present. yang sepatutnya group yang ke-3 present dah kena jadi group yang ke - 30 ratus...xpasal2 aku kena tunggu. Aku dah la kena balik awal, Aisyah ari ni dok ngan tokwan ngan tok chik je ari ni, tok ma dia dah pergi kuantan. Ikot ati aku nak je aku maki semua yang ada kat sini...tapi selesai ke masalah aku....entah la lantak la nak present bila...xpayah present pon lagi bagus.....biar aku duduk kat school ni sampai taun depan tungu untuk present ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...