Followers

Friday, October 15, 2010

Tiket Bola Kelantan VS Selangor

Ari ni aku berjalan-jalan ke kedai minum dekat kg aku di Kelantan. Aku dah bugget dah yang mesti diorang bercerita pasal tiket bola kali nih. Maklum la ari perlawanan lepas ada orang mati akibat sesak nafas ketika pergaduhan antara penyokong selangor dan Kelantan. Aku xminat pon bola nih. Tapi saje seronok nak bersembang. Nak ko...diorang sanggup lepas subuh p tunggu kaunter buka untuk beli tiket nih. Ada sorang mamat nih dia bengang je bila kul 10 dia kuar p beli tiket bola sekali habis dah. Kekeke...Nasib baik ada la ketua kampung aku ni seorang yang suka berkawan dengan orang. dapat la belikan tiket untuk orang kampung beliau...hahaha...ni aku bagi gambar untuk korang tiket bola ni. Tgk la pulak berapa orang yang mati mlm ni...waktu ujan lak tu entah ada orang d stadium ke x baik dok rumah tgk dengan astro hahahaha

 


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...