Followers

Saturday, January 8, 2011

Banjir @ 2011 (updated)

Adik aku baru balik dari tempat keje dia pagi tadi nak masuk umah dah xboleh dah...kena masuk dengan meranduk air sedalam takat lutut yang mana semalam baru takat buku lali....Umah aku complete dah digenangi dengan air hujan yang melimpah rumah...Skunk aku updated gambar suasana kg aku dilanda banjir... Kredit kepada Amrie sbb tolong amik gambar suasana Kg.


Ni gambar dalam umah aku... aku angkat kerusi letak mcm tu sbb takut reput lak pengikat kerusi tu...rotan tu comfirm xrosak...



Ni lak gambar depadn rumah aku...dalam dia lepas pada lutut,kurang dari pinggang...paha la kan...saje nak bg korang pikir sikit...




Ni kawasan yang paling dalam airnya di kawasan kg aku...orang kompem tenggelam ghaib punya... Ni pon amik gambar atas tebing tinggi....

Okey tu je kot setakat ari ni yang dikongsi....haa soalan tekateki tu masih boleh dijawab lagi tu...sapa nak newsclip tu jawab dengan tepat ye....dibuka sehingga aku bosan...>> http://kaishuhaikal.blogspot.com/2011/01/soalan-teka-teki-untuk-newsclip-blogger.html

2 comments:

  1. Mak aih... Dalam jugak bro.. Kg Jai belum pernah banjr lagi... Banjir ckit2 je.. Sblh umh banjir sbb umah bwh..

    ReplyDelete

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...