Followers

Tuesday, January 18, 2011

Minta Maaf...

Harap maaf la kekawan yang sudi menyinggah di blog teratak buruk ni...Bukan apa byk benda yang hendak dikongsi bersama tetapi aku xsempat nak menulis dan berkongsi cerita-cerita buat 2-3 hari ni. Bukan apa, sibuk dengan assignment yang bertimbun terutama Study Case Mydin Holdings Bhd tu. Nanti dah agak clear sedikit hidup aku, aku berkongsi cerita lagi dengan korang suma...ni pon curi masa sedikit tok hupdate teratak buruk aku ni... K la sesapa yang menyinggah tu bolehlah ringankan tgn korang tu menjadi follower aku ngan tinggal la komen sepatah dua kata dekat entri-entri yang korang minat tu. Nanti bila ada kesempatan masa aku dah k sedikit dengan hidup sebagai pekerja dan pelajar aku ni...aku akan jejak korang kembali InsyaAllah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...