Followers

Saturday, January 29, 2011

Kelantan Youth Car Club.

Tgh aku main-main FB tadi, bebudak KYCC post kan gambar-gambar logo, ramai kepala byk la xbetulnya kan..kena alter sana sini kan...pastu apa jadi....haa ni la hasilnya bila dah start mengarut...

Layanzzzz....
Ni gambar first post by Niksetanbaik on KYCC Groups


Ni aku masukkan selepas aku design 1st KYCC logo 

Ni gambar second Nik kedalam Group KYCC



Aku Masukkan gambar ni sebagai pencabar logo nik


Gambar Ni pon aku post gak...tapi aku tgk xcantik pon..cantik gambar atas lagi aku rasa
Wan Langsuyr comment gak pasal "mana de evo or inspira dalam Group kita skunk"...
Sbb dia dah komen aku masukkan gambar edited Nik, aku wat versi aku....
Nik kata "crowded la wei....xcantik..."

Ni yang Nik masukkan selepas xsetuju dengan design aku...
yang ni aku lak xsetuju, aku kata "nak letak kat keta mana cantik camtu"
Wan setuju kata-kata aku dan soh letak gambar profail dia kat situ


Nah amik ko...bermula la pengarutan yang xdibasmi sehabis-habisnya sebelum ini...
cantik la pulak...aku tgk...xboleh jadi ni wan je ada...



Aku pon buat sama untuk diriku... Maaf la Nik, ni baru rare logo....

Haa...bagi korang lak korang pilih yang mana bes...klu nak kata suma xbes pon xpe....aku xkisah pon sbb kitaorang ni bukan designer...buat sekadar mampu sambil bermain-main. tapi klu korang ada idea tinggal la komen korang tu... mana nak taw dengan idea korang leh aku wat logo aku jadi bes kan... Adios



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...