Followers

Friday, January 7, 2011

Bosan menunggu masa ....

Aku ni sebenarnya nak tungu masa untuk lihat kul berapa air akan masuk kedalam rumah aku ni. Dah 4-5 kali aku turun bawah untuk tgk keadaan semasa rumah aku tu nak kuar jalan-jalan pon xboleh...sebenarnya aku ada meeting KYCC mlm ni..pon xleh joint...Nik dah call aku tadi huhuhu...Petang tadi pon sepatutnya aku meeting gak dekat Ridel Hotel pasal aktiviti Ikan Hiasan pon aku xpegi jugak. Mcm ne la nak buatkan...klu aku kuar aku kena harung air takat lutut aku wooo...
Dalam tgh menunggu ni aku ada la mintak kawan aku si Hairi (Tok SiOk) tolong buatkan satu newsclip tok aku... Dia buat dah ini lah hasilnya :


....Terima Kasih SioK... Jasa mu dikenang...Harap-harap mimpi ini menjadi kenyataan.....

Haa...aku Offer untuk menganugerahkan korang NewsClip ini dengan tajuk yang best bagi aku....
"Blogger yang paling Arif diantara Yang Arif"

Nak ke? Klu nak korang kena jawab soalan ni selaku hakim blogger yang arif lagi bijaksana....Tujuan dia untuk meningkatkan ketajaman fikiran sambil berhibur hahaha....Senang je...xyah nak wat entri link ke apa ke... Korang jawab je kat komen tok entri soalan ni pada jam (9) mlm nanti dan yang terpantas jawab dengan betul aku akan buat kan News Clip ni untuk beliau...dengan syarat korang tinggalkan link korang tu supaya senang aku nak jejak...tarikh tutup dia lepas ada orang jawab dengan betul....ni bukan segmen ke apa..cuma untuk berhibur dengan korang suma je.... Soalan dia? hehehe...di entri yang seterusnya nanti.... Apsal aku xnak buat link entri mcm orang len buat dalam segmen diorang suma tu...Boleh uptraffic tu... Nak taw kenapa...pertama sekali "Hadiah aku xbes pon", yang keduanya "Malu.....blog bese-bese mcm aku ni nak tumpang glamour blog korang....xpayah...lagi pon nak berhibur je pon....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...