Followers

Thursday, January 6, 2011

Offer dari Zati dan Lappy...

Oppsss... Ni ada segment terbaru dari zati dan lappy yang mengofferkan diri kepada blogger-blogger yang ingin mengemas bilik2 yang korang menaip tu bersepah-sepah... Aku join ke? Hehehe xjoin pon sbb aku nak cuba sendiri dengan belajar dengan tutorial dan bertanya dengan orang...termasuk ngan zati dan lappy ni...Klu aku xmampu nak buat aku akan bertanya dengan beliau dan harap beliau sudi untuk mengajar aku nanti. Tapi untuk blogger yang ingin kemaskan lagi blog korang... Apa kata korang join segment Zati dan Lappy tu..Untung2 blog korang kemas kan? Sapa la yang rajin skunk ni nak kemaskan blog orang lain...Contoh aku ni, nak blog walking pon nek malas, xsempat punya hal lagi nak kemaskan blog. Ni dah cukup rahmat Zati dan Lappy nak tolong korang yang terpilih. Apa lagi join la...click >> http://zakmalstory.blogspot.com/2011/01/korang-nak-blog-korang-kemas-tak.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...